Do not remove this

I love Love&Toast.

Åh hörrni, jag har ju gått och förälskat mig i ett gäng produkter från ett fantastiskt märke - Love&toast.
Alla produkter är 97% naturliga, ej djurtestade och är helt fria från mineraloljor, parabener, sulfater, och alla andra syntetiska änmen. Det är precis som jag vill ha det. Det är toppen att det är bra för miljön och att jag vet att min hud bara mår bra av innehållet.

Mina två favoriter i sommar är love&toasts handcreme - Sugar grapefruit och deras body butter - Salt'n sea. Handkrämen är superskön och doftar fantastiskt gott och body butteret likaså med en fräsch citron-blommig doft. Båda produkterna absorberas snabbt av huden och lämnar den mjuk och återfuktad. Jag gillar också att båda förpackningarna är små och ryms bra i väskan on the go.
ej djurtestade och är helt fria från mineraloljor, parabener, sulfater, och alla andra syntetiska änmen. Det är precis som jag vill ha det. Det är toppen att det är bra för miljön och att jag vet att min hud bara mår bra av innehållet.

Mina två favoriter i sommar är love&toasts handcreme - Sugar grapefruit och deras body butter - Salt'n sea. Handkrämen är superskön och doftar fantastiskt gott och body butteret likaså med en fräsch citron-blommig doft. Båda produkterna absorberas snabbt av huden och lämnar den mjuk och återfuktad. Jag gillar också att båda förpackningarna är små och ryms bra i väskan on the go.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Min profilbild

Rebeca, 20, Umeå