Do not remove this

Pyssel med depotting.

Jag tog en paus från julen en stund och passade på att depotta några av mina läppstift. För mig finns det egentligen två anledningar till varför man skulle vilja göra detta, Det första är för att det tar mycket mindre plats då jag inte tycker att det finns någon smart lösning för läppstifts-förvaring. Anledning nummer två är något jag kan bli galen över, att man inte ser vilken färg produkten är! Exakt samma problem som med Make up stores "nya" burkar. Om du inte lärt dig namnet och den exakta nyansen på produkten så måste du öppna den för att se vilken färg den har - Värdelöst! Detta må vara ett lyxproblem ändock ett problem och problem är ju till för att lösas, so I did.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Min profilbild

Rebeca, 20, Umeå