Do not remove this

Mitt gossiga får.



Efter att ha gluttat igenom ändlöst många inredningsbloggar bestämde jag mig för ett tag sen att jag verkligen ville ha ett djurskinn, det lutade först åt en renfäll att lägga över sängen eller soffan men jag insåg snabbt att de äkta renskinnen hårar så mycket och riktigt hårda strån. Att det skulle vara äkta är för mig självklart, jag älskar doften av skinn och äkta päls, lite skumt kanske. Annars är det ju också det med kvalitén på syntet och äkta, skillnaden är ju så stor. Jag bestämde mig i alla fall för ett fårskinn tillslut - Hittade ett superfint på tradera och vips! Enda från Shanghai till mig på bara en vecka och nu ligger det här bredvid, så supergossigt, stort och tjockt. (kandelabern är köpt på Ica maxi)

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Min profilbild

Rebeca, 20, Umeå