Do not remove this

Mitt fastnade liv.

Jag känner mig så himla fastnad just nu, om det ens är ett ord - fastnad. Jag saknar rutiner och mål, jag har inget heltidsjobb vilket gör att jag är väldigt ledig väldigt ofta. Inget fast jobb = ingen fast inkomst, ingen fast inkomst = inte råd att skaffa lägenhet, körkort eller resa. Jag lever mitt emellan två hem, ett på Carlshöjd och ett på Grubbe, i min väska.

Jag har aldrig sett något av detta som ett problem förut - "Äsch jag tar det som det kommer" men jag vet inte riktigt hur länge man pallar. Jag saknar något som är konstant. Fredrik, han är konstant (om det räknas) - och det är bra, han är som en stabil hörnsten i mitt fastnade liv. Tacka fan för det.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kom ihåg mig?
Kommentar:

Min profilbild

Rebeca, 20, Umeå